Rabu, 19 Disember 2012

05 di jempol - Google Blog Search

05 di jempol - Google Blog Search


aku ceramah <b>di</b> felcra air hitam, <b>jempol</b> malam ini - WFauzDin

Posted: 14 Dec 2012 12:55 AM PST

MALAM ini (14 Dis 2012), aku dijemput untuk berceramah di Felcra Air Hitam, Jempol dalam kawasan Dun Lui.  Turut bersama malam ini adalah tokoh PAS yang aku minati iaitu YB Khalid Samad (MP Shah Alam).  Pimpinan lain adalah YB Taufik (PAS NS) dan seorang peguam iaitu T. Kumar yang terkenal dengan perjuangan membela nasib para peneroka.
Selaku Penyelaras KOBAT (Kor Bekas Angkatan Tentera), aku harap warga tentera atau bekas tentera/perajurit dapat hadir bersama malam ini.  Bagi menghadapi rejim Umno/Bn yang kita ketahui mempunyai kekuatan yang cukup hebat dengan bantuan jentera-jentera kerajaan, bukan mudah untuk kita tewaskan.
Sehubungan itu, semua pihak atau individu yang boleh ke hadapan untuk membantu PR mestilah ke hadapan samada mengetuai sebarang gerakan atau penerangan.  Kita tidak boleh lagi membiarkan beberapa pimpinan sahaja untuk bergerak dan memberikan ceramah di dalam keadaan masa yang amat terhad sebelum PRU, maka sesiapa sahaja yang merasa boleh memberikan penerangan boleh tampil ke hadapan untuk membantu.  Bagi yang boleh memainkan peranan lain seperti gerak kerja di kawasan masing-masing, teruskan gerak kerja kerana itulah tugas paling penting malahan lebih penting dari tugas memberikan ceramah.
Tidak kurang penting juga adalah penyampaian maklumat dan 'peperangan cyber' melalui internet.  Jika kita mahir di dalam aspek ini, pergunakanlah semaksima mungkin untuk membantu PR menumbangkan rejim yang zalim itu.
InsyaAllah, jika semua boleh memainkan peranan tidak mustahil PR berjaya ke Putrajaya sepertimana tidak mustahil Malaysia boleh tewas kepada Bangladesh atau Timor Leste di dalam Bolasepak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads