Selasa, 6 November 2012

05 di seremban - Google Blog Search

05 di seremban - Google Blog Search


PAPA GOMO: UMNO Sabotaj Himpunan Rakyat <b>Di Seremban</b> - Mat <b>...</b>

Posted: 04 Nov 2012 05:15 AM PST

Mat Sabu: "Kau tengok ni Nuar, aku dah Tweet kata himpunan kita 50 ribu orang hadir"

Anwar Ibrahim: "Mana video Asmin Ali Aiskrim?

Terbahak bahak Gua ketawa malam tadi apabila dapat tahu yang program Pakatan Kencing Rakyat tidak mendapat sambutan oleh rakyat Malaysia. Lagi melucukan bila gerombolan jentera media baru pembangkang canang sana sini kononya himpunan mereka berjaya mengumpulkan sekitar 50 ribu orang. Hahahaha......

Hakikatnya?

Setahu Gomo setelah dimaklumkan oleh pihak pihak yang ada di sana semalam menyatakan bahawa himpunan hanya berjaya mengumpul sekitar 5 ribu orang sahaja. Kalau ada lebih pun itu adalah pihak Polis terutamanya SB yang meramaikan himpunan Pakatan. Hahahaha.

Dalam video diatas tadi kita dapat dengar ucapan beberapa pimpinan Pakatan yang sekali lagi menabur janji dalam menipu rakyat Malaysia. Janji 2008 belum ditunaikan dan sekarang janji baru mereka nak sogok rakyat.

Gomo harap rakyat Malaysia bukak mata dalam pekara ini kerana jika kita benar mahukan perubahan maka Kerajaan yang ada inilah yang kita perlu sokong. Transformasi yang dibawa Perdana Menteri Najib Tun Razak cukup banyak ertinya berbanding Reformasi yang dibawa oleh PKR selaku kepala Pakatan Rakyat Haram.

Apa pun gerombolan pakatan waktu ini masih lagi mengebohkan yang himpunan mereka berjaya mengumpul 50 ribu rakyat. Biasalah, macam demo bersih yang lalu kata 500 ribu yang hadir walhal hakikatnya sekitar 10 ribu sahaja yang hadir dan itu pun adalah terdiri dari ahli mereka yang dibayar dan diberi sogokan untuk hadir.

Malah sudah ada gerombolan Pembangkang yang menyalahkan UMNO punca himpunan mereka gagal dengan mengaitkan pihak PDRM yang mengadakan sekatran jalan sebagai punca. Biasalah skirp mereka yang akan menyalahkan UMNO apabila kegagalan mereka didedahkan. Hahaha

Apa yang pasti "Janji Ditepati" dan kita sendiri boleh menilai Parti mana yang menunaikan Janji.

Psssttt.... Anwar Ibrahim kata nak hapuskan PTPTN tahun ni, Hahaha.... Aduh kencing memanjang je Nuar ni.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads