Isnin, 19 November 2012

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search


House For Sale in Desa Melati | Terrace in <b>Nilai</b>, <b>Negeri Sembilan</b>

Posted: 03 Nov 2012 12:00 AM PDT

FREEHOLD (Non Bumi Lot)
Beds : 4
Bath : 3
Store : 1
Size : 22x70 sqft
Price : Negotiable
-Rumah yang telah di renovate dengan penambahan kitchen cabinet di bahagian dapur serta beranda di bahagian depan rumah.
-Mempunyai family hall di bahagian atas rumah.
-Juga terdapat bilik stor di bahagian atas rumah
>Kemudahan:-
-Kurang 10 min ke Sekolah Menengah/Rendah/Taska
-10 min ke nilai komuter station
-10 min ke pasaraya Giant/Tesco/Mydin
-10 min ke Bandar Baru Nilai/Majlis Perbandaran Nilai (MPN)/Masjid
-10 min ke Bank (Maybank/CIMB/RHB/AMBank/BankRakyat/BankIslam/EONBank/AFFINBank/Pejabat Pos
- Berdekatan dengan Nilai Colej, Universiti Sains Islam (USIM)
-15 min ke Nilai3
-15 min ke F1 Sepang Circuit
-20 min ke KLIA / LCCT
-30 min ke Putrajaya/ Cyberjaya

Bank & guaman diuruskan
10% deposit (3% booking 7% semasa SnP)

Harga boleh dirunding

Call or SMS
019 366 9941 - SitiHazura RESCOM
Tahukah anda Pinjaman perumahan boleh:
- di percepatkan?
- di jimatkan sehingga 30%-80%?
Juga boleh menghubungi saya di talian yang sama dan penerangan akan diberikan...
VALUE FOR MONEY..

View other Terrace in Nilai
View other - Desa Melati
This listing has been viewed 71 times.
Posted On : 03/11/2012.
Disclaimer: Information Herein Believed to be Accurate but not Warranted.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads