Khamis, 27 September 2012

05 di jempol - Google Blog Search

05 di jempol - Google Blog Search


Aishah Nafi Bakal Bertanding <b>di Jempol</b> N.9 atas tiket PAS <b>...</b>

Posted: 12 Jun 2012 01:44 AM PDT

Personaliti Hijrah yang memang diminati ramai ini umum sedia maklum akan pendirianya di dalam hala tuju politik. Banyak kali juga kami di BM menerima desas desus yang mengatakan Aishah yang suatu ketika dahulu popular menerusi lagu Pulanglah bakal menjadi salah seorang calon untuk pilihanraya akan datang. Tidak pasti pula bertanding untuk merebut kerusi Parlimen mahupun DUN. Tetapi kawasan yang digemburkan sebagai tempat untuk dia bertanding adalah di Jempol Negeri Sembilan.

Memetik katanya menerusi laman onliine rasmi parti yang di naunginya Aishah memaklumkan. "Setakat ini belum ada tawaran rasmi dari PAS Pusat untuk saya bertanding dalam PRU. Saya pun tidak tahu dari mana datangnya cerita saya hendak bertanding di Jempol. Ianya tidak betul kerana saya tidak dapat apa-apa tawaran rasmi dari PAS. "

Jika sekali benarpun Aishah bakal bertanding untuk pilihanraya akan datang apakah yang akan menyebabkan mengundi tertarik untuk mengundinya. Adakah kerana siapa Dirinya sebelum ini atau tiket parti yang di naunginya?

Random Posts

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads