Ahad, 8 Julai 2012

05 di serting - Google Blog Search

05 di serting - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>di</b> Maktab Rendah Sains Mara <b>Serting</b> <b>...</b>

Posted: 09 May 2012 08:45 PM PDT


[KLIK] KONGSIKAN KEPADA RAKAN ANDA DI FACEBOOK

Maktab Rendah Sains MARA atau MRSM merupakan sejenis sekolah berasrama penuh yang dibina oleh Majlis Amanah Rakyat (MARA) hampir di setiap negeri di Malaysia. Maktab Rendah Sains MARA (MRSM) telah ditubuhkan di bawah Akta Majlis Amanah Rakyat Bil. 20 Tahun 1966 sebagai satu usaha untuk mencapai matlamat MARA dalam bidang latihan dan pendidikan. Mara merupakan badan berkanun mempunyai sistem kewangan yang tersendiri bagi membantu menjayakan pendidikan dan pembangunan usahawan di kalangan Bumiputera.

MRSM Serting kini mempelawa calon yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan secara sambilan seperti berikut:

1. Guru Kima (DC41)

2. Guru Kaunseling (DC41)

Permohonan melalui http://www.jobsmalaysia.gov.my

KLIK DI SINI UNTUK IKLAN JAWATAN DAN CARA MEMOHON

Tarikh Tutup Permohonan: 13 Mei 2012

PERHATIAN : CARA MEMOHON JAWATAN YANG DITAWARKAN & PERINGATAN SEBELUM MENULIS KOMEN

Iklan dan sebarang jawatan kosong yang dipaparkan melalui blog ini tiada kena mengena dengan kami.Kami cuma menyampaikan maklumat tentang iklan ini daripada pihak asal yang menawarkan jawatan kosong.Mungkin ada iklan dan informasi jawatan yang kami paparkan di blog ini kurang tepat.Kami tidak akan bertanggungjawab atas segala masalah yang berlaku melalui iklan yang ditawar dan dipapar di blog ini.

Maka,sebarang permohonan,pertanyaan,kekeliruan dan apa jua masalah yang anda hadapi berkenaan jawatan yang anda minati,sila tanyakan terus kepada jabatan,kementerian atau syarikat yang mengiklankan jawatan kosong tersebut,sama ada melalui email,laman web,nombor telefon dan sebagainya yang disediakan oleh mereka.

Kepada pengungjung blog yang berminat untuk memohon jawatan yang ditawarkan sila klik link yang diberikan pada iklan dan sila ikuti arahan yang diberikan untuk mengetahui bagaimana cara-cara untuk memohon.Jangan tinggalkan sebarang komen yang mendedahkan maklumat peribadi anda kepada umum.Kami tidak akan bertanggungjawab atas segala maklumat peribadi yang anda dedahkan.

Harap Maklum.Terima Kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads