Khamis, 28 Jun 2012

05 di kuala pilah - Google Blog Search

05 di kuala pilah - Google Blog Search


+LiFe+LoVe+LaUgH+: :memenuhi undangan kawan <b>di Kuala Pilah</b>:

Posted: 04 Jun 2012 11:52 PM PDT

assalamualaikum +________+
hari sabtu baru-baru nie aku pegi kuala pilah
mengahdiri majlis perkahwinan kawan aku zura

ikut plan asal nak pegi awal...tapi tetiba pulak bapak aku
ader appointment dengan tok kadi..so gerak sana lambat sikit ler

gerak lambat sikit jeeee tapi kami stuck dalam jem 3 jam kot
 dahle stuck dalam jem tetiba pulak 
tayar pancittt lastnya kul 1.30 ptg sampai
 

masa nie mak aku tengah mengambil makanan
mirza kat sebelah tue duk kira ape ntahhhh  haaa tudiaaaa mak dengan bapak aku   panas-panas dijamu pulak dengan aiskrim memang terbaikkkk lah  pestime mirza makan aiskrim....
nak makan tapi jap jap tanya aku "ape nie mama?"  zura dengan inchik suaminya  pelamin yang cantikkkkkkk  wajib kot bergambar dengan pengantin cenginii  apesal aku dengan suami zura jerp yang tengok kamera  haaaaa ini ok tapi mirza pulak masam mencuka


ituelah jelah gambar yang ader....
biler perut dah kenyang.....tekak pon dah basah
bergambar dengan pengantin pon sudah maka kami bergerak balik
ke sepang sebab ader lagi satu kenduri di sungai pelek 
ginilah gayanya kalau cuti sekolah
 memenuhkan perut dengan nasi kenduri jee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads