Isnin, 1 Ogos 2011

05 di gemencheh - Google Blog Search

05 di gemencheh - Google Blog Search


shaidatuliyanabdultalib : kisah choir <b>di gemas</b>

Posted: 20 May 2011 07:15 AM PDT

seperti yg sudah dikatakan
ktorg telah pergi bertanding hari kames hari tuu
kol 4 sengah pagi
aku menerima gegaran otak
apabila mak aku kejut aku dari tidur
emm then,ktorg bertolak kol 6 sengah cmtu
aku dok nan lim sayang aku neyy
then da settle amek tempat duduk
aku nan lim berborak borak
**eyh aku nak study maths ney
tapi haihhh disebabkan mulut ingin berkata kata
emm then memule je bukak buku
**suka suki jee aku menggabungkan bm dan bi kan?
emm then,tibe plak turn aku nak dipakaikan lipstick
time tu jugak laa bus tuu nak bergoyang bagai nak gila
lipstick tuu kene kat gigi ku
nasib baik tak tertonyohkan lipstick tu dalam mulut aku
memang sarapan lipstick laa aku pagi tu kalau cmtu
ktorg pergi try test cuba
pasuh terus jee turn ktorg tok perform
memang untung kan jdk team first tok present
sbb nak tengok chan hwa present
n risau pasal exam maths kene amek pas tuu
lepas je tengok dorg perfom
haihh hancur harapanku tok pergi nationals tahun ney
alahai tapi dorg ade trainers
so kire oke laa tu kan kan?
**still takmo mengaku kalah
emm then amek exam kat library dorg
eyh tu library ke hape tu?
terkejut ouh sebab library dorg pakai kipas serte angin luar je
aku patut bersyukur dengan library sekolahku yang serba serbi lengkap
lepas tu turon pergi dewan
dan dah kene sediakan telinge
dan akhirnye ktorg tahu ney laa results nye
**kan bagus kalau aku boleh hapuskan NAIB yg ade kat depan JOHAN tuu??
huhuh sedihh tapi memang dah dapat jangke da
cube try test lagi next year
its okayy sbb ktog masih maintainkan tempat ktorg 
iaitu seken place dari azali lagi
ble laa nak hilang sumpahan tuu?
huhuuu emm semoge next year our dreams to beat chan hwa 
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads