Rabu, 13 Julai 2011

05 di jempol - Google Blog Search

05 di jempol - Google Blog Search


Pelancaran PUTERA MIC <b>di</b> Taman Jaya Dan Desa Puteri, <b>Jempol</b> | Dr <b>...</b>

Posted: 03 Jul 2011 03:06 PM PDT

Pelancaran PUTERA MIC di Taman Jaya Dan Desa Puteri, Jempol


"Saya percaya PUTERA MIC mampu menjadi penunjang pergerakkan belia di Negeri Sembilan" kata YB Senator Dato'G.Palanivel sewaktu hadir merasmikan pembukaan dua cawangan PUTERA MIC di Kg.Taman Jaya dan Taman Desa Puteri di Jempol baru baru ini.

Beliau sebelumnya  disambut meriah oleh 300 belia yang berarak bersama beliau berjalan memasuki dewan diiringi  pertunjukkan tradisional nadaswaram,serta laungan  "Hidup MIC"…

Dalam ucapan aluan saya pada perasmian pembukaan dua cawangan PUTERA MIC di Kg.Taman Jaya dan Taman Desa Puteri di Jempol baru baru ini,saya menegaskan tentang kepentingan program program di peringkat akar umbi ( mikro komuniti ) bagi menerangkan program program kerajaan supaya semua mesej dari kerajaan sampai ke peringkat akar umbi.

                        

Ucapan Saya :

1. PUTERA MIC N.Sembilan adalah PUTERA MIC adalah yang pertama di tubuhkan di peringkat negeri (14 September 2008) dan memiliki kira kira 450 ahli yang terdiri dari golongan professional muda, namum kini ianya mulai menapak di kawasan perladangan serta  memiliki 3 ahli di Majlis Tinggi PUTERA MIC Kebangsaaan

2. PMIC NS akan menubuhkan lebih banyak cawangan cawangan di kawasan luar Bandar bagi mendapatkan memperbaiki tahap kehidupan belia di kawasan luar Bandar,terutamanya dari aspek pendidikan dan pekerjaan.

3.Menyokong pimpinan MIC dalam melaksanakan program program parti MIC

4.Mengucapkan ribuan terima kasih kepada Dato'G.Palanivel diatas sokongan beliau kepada PMIC NS,dan kepada Dato'T.Rajagopalu ( Pengerusi Badan Perhubungan MIC N.Sembilan ) yang menjadi penaung PMIC NS.

5. PMIC NS akan berdiri teguh dibawah pimpinan Dato'T.Rajagopalu ( Pengerusi Badan Perhubungan MIC N.Sembilan )yang banyak membantu dalam membentuk PUTERA MIC N.Sembilan sejak awal.

YB Dato' G.Palanivel dalam ucapan dalam ucapan perasmian :

1.  Percaya PUTERA MIC mampu menjadi penunjang pergerakkan belia di Negeri Sembilan di bawah pimpinan Dr.S.Thinagaraj,dan suatu waktu nanti percaya Dr.S.Thinagaraj bakal menjadi pemimpin MIC yang Berjaya.

2.Bangga dengan pencapaian PMIC NS,walaupun baru berusia 3 tahun tapi telah banyak menjalankan aktivi bersifat kebajikan dan berhasil mendapatkan sokongan belia di Negeri Sembilan.

3.MIC akan sentiasa menyokong perjuangan pergerakkan belia dan pemimpin muda

4. MIC akan sentiasa menjaga kebajikan para belia luar Bandar,baik dari segi kebajikan mahupun pendidikan

5. Dato'G.Palanivel  meminta semua ahli ahli PMIC NS dapat mempersiapkan diri mereka menjadi seorang pemimpin pada masa depan.

6. PMIC NS perlu menubuhkan lebih banya cawangan bagi membawa aspirasi MIC ke peringkat akar umbi.

 Tempat : Balairaya Taman Bahau, Jempol
Kehadiran : 300 orang
Tarikh 5/4/11
VIP :       YB Senator Dato'G.Palanivel
                Dato'Jaspal Singh ( Bendahari MIC Kebangsaan )
                Dato'T.Rajagopalu Pengerusi Badan Perhubungan MIC N.Sembilan
                En.T.Mohan Ketua Pemuda MIC Kebangsaan
                En.Ganesan JP Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan MIC N.Sembilan
                En.Rajendren JP Setiausaha Badan Perhubungan MIC N.Sembilan
               Hj Jaafar Bin Hj Ismail Pengerusi Persatuan Penduduk  Taman Bahau

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads