Ahad, 29 Disember 2013

05 di seremban - Google Blog Search

05 di seremban - Google Blog Search


Gambar dan punca model wanita dibunuh kejam <b>di Seremban</b>

Posted: 24 Nov 2013 08:11 AM PST


Gambar dan punca model wanita dibunuh kejam di Seremban - Seorang wanita yang bekerja sebagai model sambilan di Kuala Lumpur ditemui dalam keadaan menyayat hati di dalam sebuah longkang di tepi jalan di Taman Seruling Jaya, Labu selepas mati dibunuh oleh penjenayah.

Jom daftar percuma di SMART POINTS untuk kumpul points anda dan TEBUS dengan barangan Laptop, Camera, Smart Phone, LCD dan banyak lagi.

Cheok Hui Min, 22, yang berasal dari Ampang, Selangor dan tinggal bersama ibunya dipercayai pernah menyertai Pertandingan Ratu Cantik anjuran sebuah akhbar berbahasa Cina awal tahun ini.

Menurut bapa kepada mangsa, kali terakhir dia menghubungi anak bongsunya itu ialah minggu lalu untuk bertanya khabar namun tidak menyangka berkesudahan dengan pembunuhan kejam dan tidak berperikemanusiaan.

Setakat semalam, polis belum mendedahkan punca pembunuhan, bagaimanapun, mangsa berkemungkinan dibunuh di tempat lain sebelum mayatnya dicampak di kawasan tersebut. Ini berikutan pihak polis tidak menemui apa-apa dokumen pengenalan diri dan dompet anak turut hilang.


BERITA BARU MASUK!! ..STESEN KTM <b>SEREMBAN DI</b> NAIKI AIR

Posted: 26 Dec 2013 05:07 AM PST


Omak Kau mendapat kiriman gambar dimana stesen KTM Seremban dinaiki air setelah hujan turun dengan lebatnya mulai jam 6.30 petang tadi.

Beberapa kawasan di bandar Seremban juga di fahamkan dinaiki air.

Mengikut maklumat sistem perparitan di Seremban sangat teruk dan sudah beberpa kali diadukan namun tiada nampak suatu tindakan positif dan proaktif di pihak kerajaan UMNO/BN sejak di pimpin oleh Dato' Seri Utama Mohamad Hassan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads