Isnin, 18 November 2013

05 di seremban - Google Blog Search

05 di seremban - Google Blog Search


kamal mustafa ‎(‿) ain azahar: Kos bersalin <b>di</b> KPJ <b>Seremban</b>

Posted: 30 Oct 2013 05:51 PM PDT

waweee...
lame dah x update blog nieh...
malas sikit kot...
bese lahhh..
ekekeke...

aku harap entry nie begune la kat sape2 yg dok cari kos bersalin kat kpj seremban..
alhamdulillah..
now aku dah 28 weeks plus2...
x lame lagi dah nieh...
takuittt...

mase anggerik dulu,aku besalin kat HTAN je...
hosp kerajaan..
layanan sangat ok...
so thankz staff HTAN...

so kali nie,lepas bincang punye bincang,
demi kebaikan besame,aku pilih KPJ la..
sebab2 nye,senang aku nak urus anggerik...
anggerik tu mana la nak tinggal ngan orang lain melainkan ibu abah die,mak cik die yang sorang tu..
kalo aku besalin kat KPJ,anggerik boleh datang je kat wad tu...
kalo kat hosp kerajaan kang,die x leh masuk plak..
kesian my princess tu...
ngeee...

semalam,aku g la bukak rekod kat KPJ...
hee..
so choice Dr ishak..
aku pilih Dr Ishak nie sebab banyak yang aku dengar,dr nie bagos...
nasib semalam masa dtg,dr ade...
selesai daftar n check up..
bayaran utk first time pon kire bebaloi la..
RM55 untuk sekali checkup..

n seperti yang dijanjikan..
nie kos besalin untuk normal..
x termasuk yang lain2 macam czer,epidural n anything...hee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads