Sabtu, 7 September 2013

05 di lenggeng - Google Blog Search

05 di lenggeng - Google Blog Search


Aina Emir... dari mata dan hatiku: Dari Jerebu Ke <b>Lenggeng</b>.

Posted: 21 Jul 2013 06:55 PM PDT

 Masjid lama di Lenggeng ni tak jauh dari tempat saya.

Assalam semua.

Alhamdulillah, saya dah tutup pun tawaran untuk dapatkan 'paket angpow' ekslusif yang saya maksudkan seperti  di entri sebelum ini. Selepas ini, saya terpaksa tolak permintaan anda kalau masih ada lagi.

Nampaknya Encik Jerebu dah datang menjenguk lagi. Kawasan saya hari ini memang terasa asap jerebunya, dan terpaksa tutup pintu dan tingkap. Tak ada udara nyaman yang kami nak sedut dari luar lagi. Beginilah nampaknya.

Semalam, saya sempat ke kawasan Lenggeng tak jauh sangat dari tempat saya di Nilai. Satu hari nanti, saya teringin untuk jadikan Lenggeng 'port' kami sekeluarga. Entah mengapa, saya memang suka dengan tempat itu. Walaupun jauh ke dalam, tapi tempatnya cantik. Ada gunung, ada sungai ada kejihauan. Lagipun, taste saya memang macam itu.

Okeylah, di bulan Ramadhan, saya memang tak ada apa sangat nak bercerita. Saya doakan agar kita terus meraih kesempatan untuk melakukan segala ibadah dan amalan baik, semoga Allah SWT menerima amalan  kita in, in syaa Allah.

Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads