Sabtu, 24 Ogos 2013

05 di paroi - Google Blog Search

05 di paroi - Google Blog Search


Pasar tani khas <b>di</b> pasar <b>Paroi</b> Isnin ini - AANS BLOG

Posted: 03 Aug 2013 03:20 AM PDT

SEREMBAN - Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (Fama) Negeri Sembilan akan mengadakan Pasar Tani Khas Pra-Aidilfitri @ Mantai Aidilfitri di Pasar Komuniti dan Karavan Paroi, Km 12, Jalan Seremban-Kuala Pilah pada Isnin ini.
   
Pengarahnya A. Rahman Suleiman berkata orang ramai boleh mendapatkan pelbagai barangan keperluan seperti daging, ayam dan sayuran pada harga istimewa di pasar tani yang akan bermula pukul 2 petang itu.

"Daging lembu ditawarkan pada harga RM20 sekilogram sehingga stok masih ada, manakala ikan pelaling, cencaru dan sardin diberi potongan harga RM1 sekilogram.

Daging ayam standard pula dijual pada harga RM7 sekilogram," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.
   
Selain itu, beliau berkata ikan keli pula dijual pada harga RM4.50 sekilo berbanding harga biasa antara RM6 dan RM7, manakala ikan tilapia merah pada harga RM6.50 sekilo (harga pasaran RM7.50) dan ikan baung RM12 sekilo (harga RM14).

Umno N.Sembilan dan Malaysia tumpu kempen <b>di Paroi</b>

Posted: 23 Apr 2013 08:25 PM PDT



Pada Pilihanraya Umum ke 12 tahun 2008 , PAS di Negeri Sembilan hanya memenangi satu kerusi DUN sahaja iaitu di Paroi dalam Parlimen Rembau. Hj Mohamad Taufek Abd Ghani pada ketika itu menjawat jawatan Ketua Pemuda PAS N.Sembilan telah menewaskan calon Umno.
Kini dalam PRU-13 tahun 2013 , semua jentera Umno tertumpu di Paroi, untuk memastikan kemenangan Umno di Paroi.
Dato Seri Mohamad Hasan selaku Pengerui Barsian Nasional N.Sembilan dan juga calon Umno DUN Rantau yang begitu yakin Umno akan menang besar di DUN Rantau, DUN Chembong dan DUN Kota tertumpu kempennya di DUN Paroi.
Khairy Jamaluddin yang merupakan Ketua Pemuda Umno Malaysia, calon Umno Parlimen Rembau juga begitu yakin akan mendapat undi yang banyak di DUN Rantau, DUN Chembong dan DUN Kota, juga tertumpu kempennya di Paroi bersama bapa mertuanya Tun Abdullah Hj Ahmad Badawi.
Ini terbukti dengan berita-berita kempen di laman web http://n9kini.com , hampir majoritinya ialah di DUN Paroi.
Apa khabar pengundi dan petugas Umno di DUN Chembong, DUN Rantau, DUN Kota, DUN Lenggeng, DUN Pilah, DUN Johol, DUN Senaling, DUN Klawang serta lain-lain DUN seluruh Negeri Sembilan selain DUN Paroi?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads