Jumaat, 22 Mac 2013

05 di seremban - Google Blog Search

05 di seremban - Google Blog Search


TERKINI! AJIBB GORR BERGEMA <b>DI SEREMBAN</b>, BN TERIMA <b>...</b>

Posted: 16 Mar 2013 06:24 PM PDT

Gemaan Ajib Gorr diucapkan hampir 35,000 masyarakat Cina yang hadir di Padang MPS menyaksikan sejarah tercatat perhimpunan Masyarakat Cina paling ramai berhimpun di Seremban setakat ini untuk Barisan Nasional Negeri Sembilan sehinggakan jalan-jalan utama di bandar Seremban ditutup dan sesak. 
Perhimpunan ini juga menyaksikan kutipan sebanyak RM 720,000.00 berjaya diraih daripada Penyumbang-penyumbang NGO-NGO Cina di Seluruh Negeri Sembilan untuk Tabung Perwira Lahad Datu. 200 NGO kesemuanya . 
Ia menunjukkan perkara yang luar biasa terjadi di Seremban , jelas pemimpin-pemimpin BN yang hadir yang nyata cukup teruja dengan sokongan masyarakat Cina yang dilihat sudah memihak kepada Barisan Nasional dan tidak yakin dengan kepimpinan Pakatan Pembangkang yang goyah dan tidak menentu.
* Sementara itu di Lukut, Lim Guan Eng juga hadir bersama Anthony Loke (Ketua Pembangkang NS -DAP) di dalam Makan Malam Anjuran DAP Lukut yang dihadiri sekitar 2000 orang sahaja.

*Manakala Ceramah Anwar Ibrahim di Rembau dihadiri sekitar 600 orang pada hari dan waktu yang sama lawatan Dato' Najib Tun Razak yang dihadiri 35,000 masyarakat Cina!!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads