Rabu, 9 Januari 2013

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search

05 di nilai negeri sembilan - Google Blog Search


Gangguan bekalan air <b>di Nilai</b>, Khamis ini | Anak-Anak <b>Negeri</b> <b>...</b>

Posted: 08 Jan 2013 11:27 PM PST


SEREMBAN - Beberapa kawasan di Nilai akan mengalami gangguan bekalan air pada Khamis berikutan kerja-kerja pembaikan paip utama yang bocor di Jalan Salak, Nilai.

Ketua Bahagian Perkhidmat Korporat Syarikat Air Negeri Sembilan Sdn Bhd (SAINS) Azlan Abdul Aziz berkata, gangguan bekalan air itu mulai 10 malam hingga 4 pagi keesokannya.

"Gangguan bekalan air itu melibatkan Nilai Impian, Arab Malaysian, Taman Desa Ria, Nilai 7, Nilai 3, Taman Desa Jasmin, Nilai Santalia Apartment, Taman Desa Cempaka, Cempaka Puri Apartment, Taman Desa Melati, Desa Casurina, Kasturi Height, Bandar Baru Nilai, Enstek, Kota Seri Emas, Desa Kolej, LBJ, Eka Matahari, Felda Sendayan, Tee Off Mendom 4Mg, Nilai Industry Estate, Taman Semarak dan Pekan Nilai," katanya di sini, hari ini.

Azlan berkata, perkhidmatan bekalan air dijangka pulih seperti biasa dalam tempoh enam jam.

Beliau meminta pengguna yang memerlukan perkhidmatan pada hari berkenaan supaya menghubungi talian bebas tol 1-800-88-6982.

Sumber: Bernama

IKLAN TEKS: Ingin menyertai produk Etiqa Takaful serendah RM70? Sekitar Kuala Pilah. Telefon 0123280345 untuk temujanji. Jangan pandang remeh pada sesuatu yang anda rasa tidak perlu sekarang. Suatu hari nanti pasti anda terasa menyesal. Yang anda rasa tidak perlu ini sebenarnya yang akan memberikan sesuatu yang terbaik kala kesempitan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads