Khamis, 17 Januari 2013

05 di jempol - Google Blog Search

05 di jempol - Google Blog Search


Lebih 16 ribu tunggu kedatangan Timbalan Perdana Menteri <b>di Bahau</b>

Posted: 08 Jan 2013 03:48 AM PST

Bahau , 8 Jan : Lawatan kerja Timbalan Perdana Menteri ke Negeri Sembilan diteruskan apabila beliau dan rombongan telah tiba di Padang Awam Majlis Daerah Bahau pada jam 2.30 petang dan beliau telah ditunggu oleh lebih dari 16 ribu penduduk tempatan dari Bahau dan persekitarannya.

YAB Dato' Seri  Utama Tan Sri Muhiyuddin Yasin yang diiringi oleh Menteri  Besar Negeri Sembilan Dato' Seri Utama Haji Mohamad Haji Hasan serta Isteri telah menyatakan kegembiraan  beliau menyaksikan berbagai kaum turut hadir menantikan kedatangan beliau.

Majlis dimulakan dengan ucapan oleh Dato' Lilah Yasin, ahli Parlimen Jempul  dan seterusnya oleh Menteri Besar Ngerei Sembilan dan disudahkan oleh Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhiyuddin Yasin.

Timbalan Perdana Menteri mengumumkan  budget sebanyak 4.1 juta kepada penduduk di Bahau bagai melaksanakan projek yang bagi pembangunan pembelajaran. Beliau juga telah menyampaikan bantuan kepada sekolah sekolah di sekitar Bahau dan Jempol.

Turut serta dalam lawatan adalah isteri kepada Timbalan  Perdana Menteri Puan Sri Datin Seri Diraja Norainee dan isteri kepada Menteri Besar Negeri Sembilan YM Raja Datin Seri Hajah Salbiah Tengku Nujumuddin. Ahli Parlimen Jempol , Dato' Lilah Yasin dan pemimpin tertinggi Barisan Nasional Negeri Sembilan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads