Jumaat, 7 Disember 2012

05 di sikamat - Google Blog Search

05 di sikamat - Google Blog Search


Van bertembung kereta <b>di</b> Batu 6 Jalan <b>Sikamat</b> Lama

Posted: 27 Nov 2012 08:12 PM PST

image (5)

NILAI – Seorang lelaki maut selepas van dipandunya bertembung dengan sebuah kereta jenis Proton Waja dalam kemalangan di Batu 6 Jalan Sikamat Lama, kelmarin

.Dalam kejadian kira-kira 7.20 petang itu, Eng Boon Hong, 58, maut di tempat kejadian akibat cedera parah pada bahagian kepala dan badan.
Jurucakap polis berkata, mangsa yang memandu berseorangan dalam perjalanan dari arah Pantai, di sini menuju ke Sikamat dipercayai untuk pulang ke rumahnya di Kampung Baru Sikamat.
"Bagaimanapun, sebaik sampai di lokasi kejadian, van dipandu mangsa tiba-tiba hilang kawalan lalu masuk ke laluan bertentangan.
"Akibatnya, kenderaan mangsa bertembung dengan sebuah kereta Proton Waja di laluan terbabit. Pelanggaran itu menyebabkan mangsa meninggal dunia serta merta di tempat kejadian akibat mengalami kecederaan parah," katanya kepada Sinar Harian.
Menurutnya, mayat mangsa dihantar ke Hospital Tuanku Ja'afar Seremban, di sini untuk bedah siasat sebelum dituntut ahli keluarganya untuk urusan pengebumian.
Katanya, pemandu Proton Waja terbabit yang berusia lingkungan 30-an bagaimanapun hanya mengalami cedera ringan.
Pegawai Turus Trafik Negeri, Asisten Superintendan Abdul Halil Hamzah ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian

Sinar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads