Sabtu, 10 Mac 2012

05 di gemencheh - Google Blog Search

05 di gemencheh - Google Blog Search


Keikhlasan itu Penting: Testing Testing Camera Baru - <b>Di Gemas</b>

Posted: 07 Mar 2012 12:49 AM PST


Gambar kenangan bersama pengantin

Kenangan duit kerja gomen ni, beli kamera sendiri...sblm ni laki yg beli itu kenangan duit gaji dia..hehe..sedang elok pulak, adik aku nak kawin, pastu nak buat besday afy..itu yg makin kuat nak beli...aku ada suruh akak aku pinjam kamera kecik opis dia, tapi takde pulak..emm, apa lagi pagi2 kedai kat alamanda tu buka kami la customer yang pertama hehe...apa lagi mintakla tawar menawar kaw2 punya...cina tu kasila sbb beli pepagi dan bayar cash..dapatla murah hehe...hehe..color pun tibai jer ambik pink..

meh tengok aku snap..boleh la...gambar pengantin tgk fb ..tak larat nak upload


Test2 kamera depan kedai tu


Test2 kamera


otw balik gemas,beli telo untuk majlis kawin..


suka afy bila aku snap gmbr dia


afy dan Zara




Busu aku mengenakan afy..afy suka tau!aku yg riso...masa ni malam jumaat..tgh sibuk2..anak aku hapy jer



nenek,makcik2 aku dan mama aku


afy sibuk jer tengok jiran2 aku tgh tolong potong2 nangka


ini time pelamin sampai..


afy dan zara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads