Selasa, 9 Ogos 2011

05 di rembau - Google Blog Search

05 di rembau - Google Blog Search


REMBAU HARI INI: Tadika Kemas <b>di Rembau</b> tiada bekalan air

Posted: 03 Aug 2011 09:01 PM PDT

Harap ada pihak yang menyiasat aduan yang tersiar di bawah ini.

TADIKA KEMAS TIADA BEKALAN AIR
Aduan Rakyat Online - 3 Ogos 2011

Semalam 31.07.2011 saya telah balik ke kampung saya, Kampung Denai Keroh Sepri, Pedas, Negeri Sembilan. Saya telah diberitahu oleh emak saya bahawa Tadika Kemas di kampung ini telah di potong bekalan airnya oleh JKKK kampung tanpa sebarang alasan.

Ini amat menyukarkan kanak-kanak serta guru tadika berkenaan untuk menjalankan aktiviti seharian di tadika.

Setakat hari ini kata emak saya tadika berkenaan mendapat bekalan air daripada ehsan seorang penduduk kampung yang membenarkan pihak sekolah berkenaan mengambil air dari rumahnya.

Itu pun keadaan masih sukar kerana guru serta pembantu tadika tersebut terpaksa mengangkut air menggunakan baldi.

Mohon Aduan Rakyat menyiasat segera aduan ini.

Sekian, Terima Kasih.

By: hamidah
http://www.aduanrakyat.com.my/tadika-kemas-tiada-bekalan-air

Sila baca artikel bertajuk BN gagal tangani masalah air di N.Sembilan di http://pasns.blogspot.com/2010/02/bn-gagal-tangani-masalah-air-di.html

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads