Ahad, 3 Julai 2011

05 di gemas - Google Blog Search

05 di gemas - Google Blog Search


~ Kegembiraan & Kebahagiaan Ku ~: 2H1M:BerMaLaM <b>Di</b> ErA HoTeL, <b>BaHaU</b> N9

Posted: 07 Jun 2011 01:27 AM PDT

Alkisahnya, kami sekeluarga ada jemputan kawin kt N9..yg kawin ni husband n wife nye adalah kawan aku n hubby masa belajar dulu..hihihi..Alhamdulillah akhirnya mereka sah jugak bergelar suami isteri n aku pun tumpang seronok coz akhirnya kawan ku yg sorang ni bertemu jodoh jugak dgn kawan husband ku...hihihi...senang sket la bila nk berjumpa n melepak sama2 coz masing2 kenal each others dh lama...kdg2 tu if kawan aku yg husband nye bukan kawan kepada hubby aku jd masalah jugak coz hubby aku tak tau apa kebenda nk bersembang...so dorang masing2 diam jer tgk aku n kawanku berborak sambil gelak2 dgn mcm2 cerita...kuikuikui.. yg dorang tu melopong jelah....hikhikhik..

Actually aku nk buat suprised kt kawan ku ni..konon2 kami tak pegi kenduri kawin dia kt N9, kami nk pegi yg sebelah lelaki je kt taiping coz dkt dgn rumah kami...ntah mcmmana last minit sudah tukar pikiran n hubby aku pun setuju nk pi ke N9..ini semua gara2 nk bli kipas kt achiever lighting tu haa...so alang2 nk bli kipas kt KL terus jelah pi N9..sambil2 tu kira bercuti gak la coz dh menjejakkan kaki ke negeri lain....hehheheh...

Perjalan agak lama gak la dr ipoh nk sampai ke N9..ada la dlm 6 jam kot...huhuhu...nasib baik la hero2 ku tido..kalau tak mesti dh melalak2 coz lama sgt dok dlm keta...







ERA HOTEL di pekan bahau ni..Alhamdulillah..

Ni la rupe biliknye..aku ambik yg standard je harga RM100..ok la kan..juz yg tak best coz kettle tak disediakan dlm setiap bilik..kena request dulu baru dpt itu pun kalau ada lg..pastu iron pun tkde kena request gak bar dpt..huhuhu...tak besh tak besh...

Ini plak bilir air nyer..ok jugak la juz tkde bath tub...hehehehe..raziq suka kalau yg ada bath tub coz dia nk berendam kt situ...aku plak lg suka tkde coz tak payah la nk tunggu dia berendam dlm bath tub tu...heheheheh..


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads