Selasa, 14 Jun 2011

05 di rasah - Google Blog Search

05 di rasah - Google Blog Search


ANTHONY LOKE (DAP <b>RASAH</b>) : TEMBELANG DAP GUGUR JUA !

Posted: 14 Jun 2011 07:51 AM PDT

Suara Anak Jawa: ANTHONY LOKE (DAP RASAH) : TEMBELANG DAP GUGUR JUA !

ANTHONY LOKE (DAP RASAH) : TEMBELANG DAP GUGUR JUA !

Salam 1 Malaysia , 




DAP RASAH sudah GELISAH la beb !!! Sanggup bingkas bangun untuk membangkang peruntukkan rm1.8 juta kepada Kementerian pelancongan page Facebook. 


Katanya, Kerajaan Penang membuat Visit Penang dan lebih mengaut ramai Facebookers untuk LIKE page tu berbanding Kementerian Pelancongan punya FB TANPA SESEN PUN. 


Tapi SAJ pelik, SAJ tak jumpa FB Visit Penang tu. Korang ada jumpa tak ??? Ker dah terkantoi ?? hehehehe....   


Bagi SAJ, tiada salah jika diberikan peruntukkan mempromosikan Pelancongan Malaysia. Ini supaya, dapat menarik lebih ramai pelancong didalam negara sekaligus meningkatkan hasil pendapatan negara. Tambahan pula, peniaga di Malaysia terutama di kawasan popular seperti di Pasar Payang, KLCC, Pulau Perhentian, Pulau Langkawi dan lain2 lagi akan merasa gembira apabila sektor pelancongan giat di promosikan. 





Mana tidaknya, atleast, peniaga pun akan dapat untung bila pelancong tak putus kunjung tiba. Bukan sahaja kerajaan pusat mendapat pendapatan membangunkan negara dan rakyat, tetapi juga, membantu peniaga meningkatkan taraf ekonomi mereka.


Pembaca sekalian, 




Fikirkan sejenak, DAP adalah antara orang dan parti yang takut kepada ISA. DAP juga adalah mereka dan parti yang suka main rasis. Jadi, apabila mereka ini suka main isu RASIS dan takut akan disumbat dalam ISA kerana RASIS, DAP berusaha untuk menghapuskan ISA. 


Bukankah di Selangor, peruntukkan sebanyak rm600 000 disediakan untuk membina billboard hapus ISA ??? Siapakah punya angkara ??? Sudah tentu DAP LAKNATULLAH !!!! PAS DAN PKR adalah media yg mencanangkan idea ini supaya yang busuk itu PAS dan PKR yg dapat, yang baik itu DAP yang rembat !!!


Ada sesiapa yg bangkang isu peruntukkan yang sia-sia ini yang tidak membangunkan negara dan tidak mendatangkan keuntungan pendapatan pada negara ????  Langsung tiada yang bangkang kerana ini idea DAP !!!! walaupun kos nya amat besar dan sia-sia !!!


Makanya, layakkan DAP RASAH mempersoalkan rm1.8 juta untuk mempromosikan Malaysia, berbanding rm 600k untuk hasutan rakyat yang sia-sia ???  TIDAK !!!


ternyata, tembelang DAP memperabih duit rakyat dan duit kerajaan negeri  demi kepentingan dan kuasa mereka semakin jelas terbuka kini !!!



Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads